Logo Rasmi

Pemerhati Setia Ku

Sunday, April 18, 2010

New Background

alhamdulillah.dapat juga tukar background blog.syukur alhamdulillah.gua nak beritahu ni.tengahari tadi ada fenomena kat ampang.sape yang duduk ampang tu mungkin tahu kot.ada pelangi di sekeliling matahari atau dikenali fenomena halo.



subhanallah.semasa syok on9 facebook,tiba-tiba mak gua panggil "Aiman,meh sini tengok kat luar".gua pun cakap "nape,ada gerhana ke?".mak gua pun cakap "ada pelangi kat sekeliling matahari".gua pun terkejut.gua pun tengok.subhanallah.masuk ni dah dua kali gua nampak.

pertama: 16/4/2010 (jumaat)
kedua: 18/4/2010 (ahad) hari ni

memang dasyatlah.gua rasa ramai yang tak perasan fenomena ni terjadi.pertama aku nampak,masa tu gua nak gi masjid.tapi kawan gua datang rumah gua lambat.jadi terpaksalah pergi ngan ayah gua.k.minggu depan gua akan ajarkan korang tutorial blogger k.jangan lupa follow.

No comments:

Post a Comment

Catatan Terkini