Logo Rasmi

Pemerhati Setia Ku

Sunday, January 31, 2010

Ciri-Ciri Unik Score A Programme

Online, Interaktif, dan Menyeronokkan.
SCORE A PROGRAMME membantu para pelajar melakukan latihan latih tubi atau output learning ini secara lebih menyeronokkan. Ia bersifat online, interaktif dan menyeronokkan. Portal pendidikan online ini memanfaatkan kecenderungan anak-anak bermain komputer seperti aplikasi-aplikasi online seperti Facebook, Friendster, Myspace, chatting, games dan sebagainya.

Pemantauan Masa Sebenar (Real-Time)
SCORE A PROGRAMME juga membantu ibu bapa membuat pemantauan terhadap anak-anak mereka dengan cara yang lebih mudah, pada bila-bila masa di mana sahaja, tanpa mengganggu masa mereka.

Kos Mampu Milik
Selain itu,portal pendidikan SCORE A PROGRAMME dengan yuran yang rendah dapat meringankan ibu bapa menjimatkan kos pembelian buku-buku latihan, buku-buku nota, kamus, buku bank soalan tahun-tahun lepas, dan alternatif untuk kelas tuisyen.

Harga SCORE A PROGRAMME berdasarkan “satu keluarga”. Oleh itu, lebih ramai anak dalam satu keluarga, yuran pembayaran akan lebih rendah.

SCORE A PROGRAMME juga membenarkan setiap pengguna untuk berlatih dengan soalan peperiksaan yang tersedia berulang kali dengan tidak terhad, tanpa perlu membayar wang yang lebih. Program ini adalah berdasarkan konsep – “berlatih mencapai kesempurnaan”.

No comments:

Post a Comment

Catatan Terkini